štvrtok 6. mája 2010

panning


Za úlohu tento týždeň sme mali odfotiť panning - pohyb. Rady a návody, ako zachytiť na fotke pohyb nájdete tu a tu a tu a tu.
Skúšala som fotiť autá, bycikel, kolotoče, zvieratá a veterné vrtule. Kolotoč, čo sem dám nie je úplne ideálny, nesedela som na kolotoči, stála som na zemi, inak by to bolo ostrejšie, ale fotka sa mi páči a je to podľa mňa asi to najlepšie, čo sa mi za posledné dva týždne podarilo. Inak kolotoče - Jakubko sa vyšantil a Hanka mala premiéru. A veľká frajerka sadla si do vláčika vedľa Kubka, ruka von cez okno a len sa smiala a mávala nám. A my, že bude plač. Ešte aj na autodrom ju musel tatino vziať.
This weeks photochallenge was to take a "panning" picture.

1 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

mne sa velmi paci tato fotky,pripomina mi detstvo