štvrtok 27. mája 2010

foto úloha č.15 - voda/water


Tento týždeň bolo za úlohu odfotiť vodu. Iné podmienky neboli, len aby voda bola súčasťou fotky, či už odraz krajiny alebo voda v pohári. Najskôr som chcela konečne vyskúšať odfotiť kvapky padajúce na hladinu, ale k tomu som sa nedostala. Odrazy ľudí v kalužiach som si skúšala minule s deťmi na prechádzke, niečo naaranžovať do umývadla tiež, ale stále to nebolo podľa môjho vkusu. Včera mi konečne nahralo do karát počasie tohto týždňa, po búrke boli všade nádherné kaluže plné vody a svietilo slnko.. a mňa napadla taká vec, ako sme si ako deti robili lode z papiera. Takže som cvakla túto fotku. Kubko sa snažil do každej fotky strčiť ruku alebo nohu a lodˇ potopiť, ale stihla som odfotiť päť záberov, kým nešla ku dnu. This week´s photo challenge was to take a picture with water on it.

1 komentárov:

Anna Kulacs povedal(a)...

naozaj krásna foto