utorok 14. apríla 2009

streda/Wednesday - 2009/04/08

Ta-da-dááááá! Podľa mojich výpočtov je toto posledná fotka v mojom projekte 365. Prvú fotku k projektu som uverejnila 1. apríla 2008 a 8. apríl 2009 mi vyšiel na 365ty deň. Sa teším, že sa mi podarilo projekt dotiahnuť do konca. Bohužiaľ začať nový projekt mi časovo nevychádza, možno niekedy v budúcnosti. Ale tento blog nechávam stále "živý" a občas sem dám fotky, ktoré sa mi budú páčiť.
Ďakujem vám všetkým, ktorí ste sem občas nakukli, za komentáre, ktoré ste mi písali. A ak fotíte, tak vám prajem pevnú ruku a dobre zaostrené oči! Okolo nás je toľko nepodstatných vecí a maličkostí, v ktorých, s tým správnym uhlom, môžeme nájsť úplne nový svet. Majte sa!
Ta-da-dáááá! This should be the last picture in my 365 project. The first picture was published on April 1st, 2008 and April 8th, 2009 should be the 365th day since that time. I am glad I have managed to come to the end. Unfortunately I have no time to carry on in the project for another year. But from time to time I am going to publish some new pictures I like.
Thank you all for visiting this blog. And if you like taking pictures wish you all the best. See ya!
Hanka
sa mi páčia tie tiene/just love those shadows

1 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

blahopřeji že se ti to povedlo dotáhnout do konce a neboj na jukandu vždy zajdu i když budeš fotečky dávat jen občas jelikož je mi u tebe moc krásně