štvrtok 8. apríla 2010

foto úloha č. 8 - sklo/glass

Tento týždeň bolo za úlohu odfotiť priezračné sklo. Každý si povie, to bude ľahké. Omyl, omyl. Skúsili ste? Zachytiť kresbu (okraje/hrany) skleneného predmetu bolo pre mňa najťažšie. Fotiť poháre som zavrhla okamžite, lebo to bude fotiť asi väščina ľudí. Sklenené guličky som špeciálne kúpila práve kvôli tejto foto úlohe, ale nakoľko farebné sklo neprešlo, tak som pofotila jednu priesvitnú sklenenú guličku, petrolejku a sklenené ťažidlo. Už som si povedala, že dosť a náhodou na napadol sklenený predmet, ktorý bežne doma nájdete - obyčajná žiarovka. A rozhodla som sa, že práve túto fotku dám ako svoju súťažnú. (Mimochodom táto fotka bola fotená o pol dvanástej večer v kuchyni, otvorené sklenené dvierka na rúre na pečenie a na nich položené žiarovky, pod žiarovkami a v pozadí podložený papier na pečenie, osvetlené zospodu cez dvierka baterkou.)
This week photo challenge was to take a picture of a glass. Easy one, huh??.. Have you ever tried it? Not at easy as you thought.

0 komentárov: