štvrtok 22. apríla 2010

cirkus/circus







Tak naše detičky boli prvýkrát v cirkuse. A nie iba pozerať zverinec. Hanka po desiatich minútach zaspala a prespala mi na rukách do prestávky. Kubko do prestávky ako tak pozeral a sústredil sa a potom ešte predstavenie s levami a tigrami pozrel a mal dosť. Inak dobrý rešpekt pred tigrami som mala a poriadne kontrolovala, či tie mreže a hore siete sú dobre upevnené, lebo boli mačičky dosť neposlušné a vrčali a zaháňali sa na krotiteľa. Aj sa mi uľavilo, kedˇ už išli späť do zverinca. A vysmiatu ťavu som aj plánovala dať do súťaže "úsmev", len som potom nie, lebo som myslela, že Luculka dá :D
We took our children to a circus for the first time. Not only to see the animal zoo but to the performance itself as well. Hanka slept over half of it, Kubko enjoyed most of it.

0 komentárov: