štvrtok 25. marca 2010

perspektíva/perspective

Tento týždeň vybrala Silwan úlohu, aby sme sa troška pohrali s perspektívou. Najskôr som vôbec nevedala, o čom je reč. Musela som si pozrieť príklady fotiek (1/2/3/4), aby mi cvaklo. Chcela som určite fotiť v exteriéry. Napadlo ma odfotiť zámkovú dlažbu, potom aj stlpiky lemujúce chodník, pouličné lampy /musela by som byť na rebríku, aby sa mi páčil výsledok) a našla som aj úžasné staré domy s tehlovými komínmi /to by som ale musela vyliezť na strechu jedného z tých domov/ a malacký nadjazd/most. Samozrejme vlakové koľajnice tiež stoja za to, ale nakoniec ma napadla taká umelo vytvorené perspektíva, ktorú dúfam nikto iný necvakol. A tu je.
This weeks fotomania challenge was to take a picture of perspective.

2 komentárov:

Jana K povedal(a)...

Najsamlepší nápad na fotománii...:o) Jednoznačne... a skvele zachytené... Výborne, Katka !

Andynka povedal(a)...

Tvůj nápad se mi líbil také nejvíce !! Bylas muj horký favorit na výhru . ;)