štvrtok 11. marca 2010

autoportrét/self portrait


Ako už viete, tento týždeň som mala tú česť a mohla vybrať úlohu, čo budeme fotiť a rozhodla som sa pre autoportrét. Moja úloha bola v podstate jednoduchá a pritom troška zložitá možno pre niekoho. Lebo tak to chodí, akonáhle niekto fotí, na fotkách takmer nie je.. alebo je, ale je nespokojný s tým, ako tam vyzerá. A bolo fajn, že sme si precvičili samospúšť. Napríklad, ja som asi dva týždne dozadu ani netušila, kde ju vo foťáku mám a ako ju mám spustiť. Pôvodne som som sa mala na pláne odfotiť pri určitej činnosti v exteriéri, lenže človek mieni, život (a deti a počasie) mení.


Ak neviete, ako začať s autoportrétom, tu nájdete niekoľko rád.


As you know this week the scrpamania photo challenge theme was chosen by me. I have decided for self-portrait.

1 komentárov:

Anna Kulacs povedal(a)...

perfektná foto