sobota 20. februára 2010

odraz/reflection


Na scrapmania sme sa nakoniec zhodli, že najviac sa nám páči fotka s červeným srdiečkom, ktorú odfotila ZuzanaR. A preto mala tú česť a vyberala námet na novú úlohu. Tou bolo odfotiť odraz - hocijaký. V zrkadle, vo vode, v očiach, na predmetoch.. proste hocičo, čo sa leskne. Vonku zamrznuté cesty a sneh, voda a kaluže nehrozili. Takže som pobehala byt, ale nič som si v odrazoch na kachličkách, na nerezovej chladničke, na sporákových dvierkach, na otvorenom okne nevedela predstaviť. Makro oka som skúšala, ale moja modelka a model nespolupracovali podľa mojich predstáv - chcela som v tatinovom oku odfotiť jedno z našich detí, ako sa naňho pozerajú. Pokusy zo slnečnými okuliarmi skončila bitkou detí o okuliare. Nakoniec to dopadlo tak, že som z kúpeľne zvesila velikánske zrdadlo, položila ho do detskej na zem a nechala deti, loziť po ňom, vyškierať sa a pod.. a len som cvakala.
We have chosen ZuzanaR´s picture to be the best picture with the red heart on it at scrapmania forum. This weeks challenge was to take a picture with a reflection on it.


0 komentárov: