pondelok 8. februára 2010

jednoducho o láske/it is all about love


Na scrapmanii, kam chodím troška pre rady ohľadom fotenia, sme sa rozhodli, dávať si každý týždeň nejakú fotografickú úlohu. Tento týždeň je za úlohu odfotiť červené srdce v hocijakom kontexte, absolútne nemusí mať súvislosť s blížiacim sa Valentínom. Najskôr som nemohla doma žiadne červené srdce nájsť, a potom sa mi podarilo.. na Hankiných ponožkách, pančuškách a tričkách a dokonca v leporele Hello Kitty. Už som bola rozhodnutá nejaké červené srdce vyrobiť, prípadne kúpiť a náš Jakubko ma úplnou náhodou inšpiroval. Mal chuť na mlsku ..a hop ..malo to tvar srdca. Ale bolo to žlto-zeleno-biele. Takže som pre istotu skrinku presnorila aj ja.. a bingo.. Tu je výsledok.

I attend a photography forum at scrapmania where we have decided to participate in a little weekly challenge. This week´s one is about to take a picture with a red heart. It was bit a challenge to find a red heart at my home, but finally with a little help of my son I managed it.

1 komentárov:

Jana K povedal(a)...

Parádny námet, a neskutočne skvele zrealizovaný...paráda !