streda 19. augusta 2009

Filipkove krstiny/Filipko´s babtism




Môj synovec Filipko mal krstiny. A takúto tortu sme mu darovali, celú z plienok. Bola robená iba tak narýchlo z hlavy, lebo sme akurát nemali po ruke internet a prístup k návodu, ale po chvíli mudrovania ma osvietilo :D . Takže potrebujete balík 50 ks plienok, niekoľko ozdobných stúh a celofán na zabalenie. Vrchné poschodie je robené z plienok prehnutých na polovicu, ukladala som vedľa seba, kým z nich nebolo koliesko a zviazala stuhou. Spodné koliesko sú plienky prekladané do seba - dovnútra jednej plieky som dala ďalšiu - aby bolo vidno iba obrázok a ukladala do kola - ako slimák - smerom z vonkajšej strany dnu, keď už malo koleso aký-taký tvar, do stredu som ešte narulovala zvyšné plienky a celé zviazala stuhou. Dala na seba a ešte previazala, ako keď balíte darček. A potom som len všetky miesta, kde sa stuhy prekrižovali, ešte previazala krátkymi mašličkami. Celé som to potom zabalila do celofánu. Ak by som mala po ruke kartón, ešte by som ho pod "tortu" pred zabalením použila ako tanier. Návody na plienkové torty, nájdete na mimibazáre tu /do vyhľadávača "názov", napíšte plienková torta a zobrazí sa vám niekoľko "receptov"/.
My nephew Filipko had his babtism. And we gave him this nappy "cake".

0 komentárov: